sâmbătă, 1 ianuarie 2011

here i go again

mult timp a trecut de cand nu am mai scris ceva.. mi s-a facut dor..  si acum un scurt moment emotionant. gata. woah. 2011. esti nebun?! marele INCEPUT. RE-inceput as putea adauga. ca de fiecare data. sperante si vise, de parca aceasta noapte ar aduce cine stie ce schimbari.. asadar intre doua cani de ceai fierbinte sa-mi recapat vocea, si dintre muuulte paturi care nu ma incalzesc mai deloc, dupa cele mai bune 4 ore de somn din viata mea [tiny moment where i bitch about not having slept properly in the last 3 nights] privesc inapoi la anul ce-a trecut.. multe raceli:)) si nopti semi/ne-dormite. concerte,nebunii. tequilla. oh good times. calatorii. and many moments when you realize who's got your back no matter how badly you fuck up. multumesc. poate mi-ar fi placut sa-mi fi acordat prezumtia de nevinovatie pana la proba contrarie. si la naiba stiu ca m-am dat peste cap sa va fac pe plac uneori. pe de alta parte, poate ca eu sunt alta. CLAR sunt alta. si imi e mai bine asa. regrete? 2 sau 3 situatii cand poate ca as fi facut altfel, niste decizii ce ar fi putut schimba multe.. iar la final, poate un "imi pare rau" sincer as mai vrea sa trimit catre doua persoane, daca ar mai schimba ceva, iar restul toate urarile de bine, fericire si orice altceva va doriti.

"may the best of your todays be the worst of your tomorrows"

Niciun comentariu: