marți, 21 septembrie 2010

"It’s great to carpe the hell out of the diem." Robert Downey Jr

O SA AM O SAPTAMANA MINUNATAAA!! si oricat de ciudat ar suna asta, nu o zic intr-un mod ironic. oricum ce e la sfarsit conteaza, deci saptamana in sine nu, ci weekendul. si cum abia astept CONCERTUL [iar acum vine partea aia bizara cand imi ridic mainile pe la nivelul ochilor si pare ca tin in ele un glob sau ceva rotund si acel "AAAA" angelic, cu 3 note mai sus decat ar suna bine adica in mare GE-NI-AL si nici macar nu a fost inca] sii siii siiii.. weekendul in sine. chiar si lunea. din nou "AAAA".

revenind. saptamana. o sa fie o saptamana buna, desi vorba aia "tomorrow is only fucking wednesday". si dorm chiar atat de bine. mai ales inainte sa sune ceasul dimineata. ascult muzicaaa. dansez. sar. c"AAAA"nt. si sa nu va para rau pentru vecini, ca nu e chiar atat de rau.

ma distrez. acum e ora mea de distractie. cu sau fara tequila. [e marti si e dupa 8.] si eu imi fac tema la romana.

iar concluzia e: sau “Simply put, you believe that things or people make you unhappy, but this is not accurate. You make yourself unhappy.” deci saptamana asta, cu exceptia diminetilor cand o sa fiu tot grumpy, o sa fiu fericita.

Niciun comentariu: