joi, 1 aprilie 2010

ma intorc marti, odihnita si sper cu multe poze.

initial voiam sa scriu un post asa dragut si optimist. initial adica il planuiam de vreo doua zile, asa.. ei bine, nu. pentru ca nu se poate. o durere ingrozitoare de cap imi pulseaza in tample, in timp ce in jurul meu gramezile de chestii care trebuie cumva impachetate TOATE intr-un rucsac normal ma asteapta si spera ca isi vor gasi locul.

maine dimineata plecarea e la 9! asa a decis don' maresal. asadar imi donez de "buna voie si silita de imprejurari' aproape 3 ore de somn pentru tot atatea pe drum. nu... nu de drum mi-e groaza. mi-e groaza de ce-o sa se intample cand o sa ajungem. mereu drumul e cea mai buna parte. doar muzica care urla din casti, fara o tacere ciudata in care trebuie sa faci conversatie. pana la urma asta ne omoara.

iar concluzia? mi-as fi dorit sa raman. sau sa plec, dar nu asa.. dar pana atunci, ma consolez cu fantezii. imaginatia e pana la urma patura care-mi tine de cald.

Niciun comentariu: