vineri, 9 aprilie 2010

9.

am mai incercat azi sa scriu ceva, ceva despre aseara, ceva despre greseli.. dar.. nu cred ca mai conteaza. in fond, timpul merge intr-o singura directie, oricat am vrea noi sa se opreasca si s-o ia inapoi. astazi a fost o zi irosita, complet, una dupa foarte mult timp. poate vara trecuta.. astazi, astazi mi-am consumat de-aiurea timpul si energia electrica. desigur, cu exceptia unei parti din tema de la fizica, dar nu cred ca se pune avand in vedere ca inca era deschis compu'. azi am privit razele de soare pana cand s-au terminat sau au fugit dupa blocul de vizavi.. prin geamurile inchise. nu am respirat aer "liber". am avut altercatii cu parintii. m-am reimprietenit cu vechii amici G&V [Ralu poate-si mai aminteste..] care se certasera cu amicul lor SchweppesBitterLemon, deci erau intepatori. pana la dunga de jos, 4 guri sa fiu mai exacta, si au ars. acum mi-e cald si incerc sa repar ce se mai poate repara dupa 9, 9.04. 

Niciun comentariu: