vineri, 13 iunie 2008

sunt un milion de chestii despre care as putea scrie, DAR...

as putea scrie despre faptul ca vreau o matza sau un matz. un catel? ceva VIU!! care misuna, scoate sunete, roade, zgaraie, musca, ii enerveaza pe ai mei si careare o imima care bate. as putea scrie ca afara e cald de mori si ca ai mei vor ca in acest weekend sa dormim la gradina fiindca e mai racoare. as putea scrie despre faptul ca Romania conduce Italia cu 1-0. as putea scrie ca Sabina uraste buburuzele. sau ca ai mei au plecat la Silviu sa vada meciul. sau ca aseara Cosmin mi'a facut un dvd cu jocuri pt psp [yupiii.]. sau despre dorinta mea de a tipa si sari, sari si tipa si apoi de a iesi afara. adr e tarziu si numai iese nimeni. kkt. acum e 1-1. Alex zice: Alex .: ft /Alex .: e 1 la 1/Alex .: ma pis in gura lor de italieni/Alex .: imputiti/Alex .: doamne/Alex .: ce marlani/Alex .: ii urasc/Alex .: BIG CAR CRASH. bine, m'am cam plictisit sa scriu despre ce as putea sa scriu. dar chiar vreau o chestie umblatoare vie. si chiar ii uram pe italieni. ;)

Niciun comentariu: