joi, 19 iunie 2008

"nervi" sau "de ce'n piticu' masii nu'mi incap toate articolele pe aceeasi pagina?!"


ieri noaptea a plouat tare. tunete si fulgere si chestii. iar eu cum am somnul sensibil pe la 3-4 noaptea [:-w] m'am trezit la auzul acestora. si cum i'am mai auzit si pe'ai mei ca misuna prin casa... m'am decis asadar sa'mi ridic fizicul din pat si sa ma duk in bucatarie sa beau un pahar cu apa. am deschis usa usor... am baut apa in bucatarie. am deschis geamul la mine sa intre aer proaspat de ploaie. am inchis geamul de la sufragerie ca sa stau pe pervaz. si am vizionat cum ploo.


in consecinta: acum mi'e somn de pic si in ciuda faptului ca ziua pare "nice & pink" eu o sa'mi bag paiu' in toate sucurile de pe planeta si probabil o sa lenevesc in fata calculatorului ca si ieri. poate ies mai pe seara. sa stau pe colina si sa beau un suc inghetat. pana una,alta... [(:|]


imi bag iar piticu' de ce nu'mi incap toate articolele pe o singura pagina?! [arrrrrrghhhh...]


asadar in concluzie... el n'a mai dat niciun semn de viata. azi daca ma straduiesc suficient o sa reunesc tot grupul la un suc. sau poate o sa dorm.


si inca o mica concluzie inainte sa inchei... NU E NIMIC DE FACUT IN ORASUL ASTA!! [arrrrrrrrghhh...] Bucuresti [:x] Constantaaaaa [:x] Sibiu [:x] Brasov [:x] [:((] la naiba.


[atasez o poza foate imooo cu mine si Bia stand pe colina.]


in piticu masii tata mi'a mancat tot fisticul. [arrrrrrrghhh...]

Niciun comentariu: