miercuri, 7 iulie 2010

inconjurata de cutii

"Usor, usor, razele fierbinti ale unui soare de iunie intrau prin draperiile trase neglijent. Ii intrau in ochi. O deranjau. Cu efort, deschise ochii, privi ceasul, ora 10 si 47 de minute. Se ridica in capul oaselor, isi dadu picioarele jos din pat si lovi o sticla de vin rosu care se rostogoli pe parchet, varsand si restul care nu era deja acolo. Isi freca ochii, privind in oglinda din fata ei. "

da, m-am apucat iar de scris.. asa incepe 2.doc, dar mai exista si 1.doc si inca niste foi vechi peste care am dat azi cand faceam ordine.

azi m-am hotarat sa-mi fac curat in viata.

dar a sunat prea complicat si pompos, asa ca m-am apucat sa-mi fac curat in camera. adica sa-mi reorganizez cam TOT. si am realizat ca viata mea e in cutii. multe si de dimensiuni si culori diferite, dar cu acelasi scop. sa separe lucruri nefolositoare de lucruri si mai nefolositoare.

asadar, din 16 cutii cu toate tampeniile din lume au mai ramas numai 11 cu in mare parte aceleasi tampenii, dar mai compacte si etichetate.

si cum aceasta activitate mi-a luat mult ami mult decat ma asteptam, nu am ami apucat sa-mi mut si mobila, care pana la urma era scopul initial. sau sa aspir, sa sterg praful?! mai e si maine o zi.

Un comentariu:

A. spunea...

Mersi pentru watch.
:-)