duminică, 14 martie 2010

..7 si o luam de la capat.

fac ce fac, si tot in fata acestei pagini albe ajung. si tot despre aceleasi idei vreau sa scriu. nu m-am schimbat prea mult.. am constatat asta astazi, cand am rasfoit niste caiete mai vechi.. aceleasi idei si fixatii. aproximativ aceleasi probleme dar cu alte date.

nu scriu doar sa am ceva scris si pe saptamana asta.. nu. scriu in speranta ca o sa-mi mai descarc constiinta si ca n-o sa mai stau sa analizez chiar tot inainte sa adorm. sau dupa ce.. asta inseamna ca da, si visez. aceleasi probleme de care nu mai am unde sa fug.

schimb piciorul de sprijin si sorb o gura de ceai. winampul nu e deschis, incerc sa-mi adun ideile la un loc, dar nu prea merge. aceleasi cateva melodii imi suna in cap de cateva zile. 

ca vreau vara, nu mai spun. am zis de atatea ori si inca e adevarat. nu credeam ca blogul asta, inceput vara, va ajunge despre nostalgiile mele si amintirile din acel timp. recitesc ce am scris pana acum si e o mare idiotenie. zambesc totusi. astept.. astept, dar pana cand? 

iar e duminica si urmeaza o saptamana groaznica. apoi un weekend gol si anost. iar eu? tot pe-aici, visand la alergat pe campi, focuri de tabara si gratare, plimbari pe mijlocul soselei goale. frigul si aerul curat al diminetii. soarele care nu arde. si roua din iarba..

Niciun comentariu: