luni, 29 iunie 2009

:-??

ok people am inteles, a murit, viata e dura dar lasati'ma frate in pace. adica hai sa fim seriosi. sa scrii pe blog despre vai ce om bun a fost, ce realizari mari a avut, si vai! ce muzica! mi se pare exagerat. fiindca, brusc, toti sunt cei mai mari fani. ok si mie imi pare rau ca a murit, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma dau peste cap, sa particip la vreun mars, sa imi exprim IMENSELE MELE REGRETE PE BLOG sau ce au mai facut niste idioti, sa ma sinucid. I mean wtf dude? nu ai o viata? el pana acum credeti ca nu ar fi trait mai bine fara celebritate si fani si PRESA si PAPARAZZI? nu credeti ca ei l'au omorat? oricum. regrete, dar hai sa nu exageram.

Un comentariu:

Raindrops spunea...

asa-i!!!! dar daca citeste micul meu prieten michael jackson andy face socuri anahilactice. ptr el e o adevarata tortura ce ai scris. dar cu timpu va intelege ca...de data asta ca pamantu n-a fost bun sa-l tina..si ca a fost prost