sâmbătă, 27 decembrie 2008

si pentru spiritul Craciunului...

m'am hotatrat totusi sa scriu ceva.  nu o sa fie un text prea captivant despre masa de Craciun cu familia care a durat 7 ore. 7 nenorocite de ore. de mancat baut iar mancat discutii politice si despre originile familiei si despre dosarele secrete ale bunicii. destul de palpitant. cat despre cadouri... mi'am dat seama ca cele mai frumoase cadouri se dau fara ocazie. ca din cadrul cadourilor "stiute si nestiute" am aflat ca TOATE erau stiute... sperante false. revenind. pe langa clasica dilema timp mult/putin si diverse alte gen, m'am hotarat ca tot mai bine pun niste poze. ca deh.









2 comentarii:

Auzou spunea...

la multi ani copil...hmmm...copil.:-?aaa.copil radioactiv:d. sa ai un mega party si sa te distrezi.

take care>:D<

Raindrops spunea...

bau.poza facuta la mine-n dormitor b-)