duminică, 2 noiembrie 2008

"depinde de rezultatele scolare"

yep,yep,yep,yep...

de parca nu am alte prioritati. ce dracu sunt a 9a!! a 9a!!! adica nu'mi pasa. adica mi se rupe. adica am alte treburi. sa ma distrez. sa socializez. sa dorm. sa ma plictisesc. sa ascult muzica. sa dorm. sa socializez. sa calatoresc. sa ma distrez. la ascult muzica. sa vad filme. sa calatoresc. sa stau pe intrenet. sa imi formez ticuri. sa fac cumparaturi. sa ma distrez.

ok am cam repetat unele lucruri dar nu mai conteaza.

azi iar mi'e dor de vara. si urasc romana si chimia si fizica si matematica si engleza si... orice altceva legat de scoala si de saptamana care urmeaza.

dar acum iar imi este dor de vara si ii urasc pe nenorocitii care au pus alegerile in weekendu cu sarbatorile galatiului si... abia astept vacanta. oricare. vacanta sa fie. dar mai ales aia mare. sau macar un weekend. zile libere. ma ia cu nostalgii deja. in rest azi? intamplari ciudate. asa ca noi.

Niciun comentariu: